Ni sviker mig inte..

Kul ändå. Jag har inte skrivit ett ord på mer än en vecka och ni fortsätter ändå att gå in här varje dag.. Förstår ni vilken press ni sätter på mig?  Inte? okej.

jag kan bara uppdatera er om vad som hänt i mitt liv den senaste veckan. i två versioner, en lång och en kort..

Börjar med den långa.
Jag har jobbat, tränat, käkat, skitigt, pissigt, supit, sovit.

Och den korta..
Ingeting...


Vafan!! var detta vad jag kunde komma på efter en veckas frånvaro, pinsamt. jaja där är säkert ett bra antal stavfel som ni kan skratta åt istället. 

violer är röda, rosor är blå, jag är dyslektiker, vafan då!!




 

Kommentarer
Postat av: Staffigol

Jag lider också av skrivkramp! Men ska ut fredag och lördag så det kanske blir liveblogg då

2011-11-23 @ 13:09:08
URL: http://staffigol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0