Någon ville se bild från lägenheten.  Här ...

img_1538 (MMS)

Någon ville se bild från lägenheten.  Här har ni vardagsrummet.  Inredningen är inte helt klar. Är osäker på om vi ska ha säckakärran där eller nere i hörnet. Jag tycker spackelburkarna är lite "too much"  Men Anna säger att det blir en härlig chubby chic känsla. Och bordet bara älskar jag, hittade det på en loppis och jag bara "Oooh my good" och var tvungen att ha det, kosta vad det kosta vill. Fick punga upp en hel guld tia. Fett värd det.


Kommentarer
Postat av: kittel

vad gav ni för han som står mitt i all inredning då? påminner om dig

2011-12-06 @ 07:14:07
Postat av: Taco

Gott snack med så mycket utrustning!

2011-12-06 @ 07:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0