Fredag

Det e fredag och jag sitter framför tvn i morsan lägenhet. Ja jag bor här nu. hahahaha Martin här flyttat hem till mamsen vid 26 års ålders. Brer hon dina mackor till jobb också.. Men innan ni börjar sprida ryktet på stan att jag bor hemma så ska ni veta att morsan inte bor kvar här längre utan jag får låna denna lägenheten under tiden jag renoverar min egen. Eller min och Annas om vi ska vara korrekta. Och det är Anna som gör mina matlådor till jobb. Så där fick ni!!!

Håller samtidigt på att tvätta nere i tvättstugan. Hatar att tvätta. Har lyxen här att det alltid är ledigt i tvättstugan så man behöver ej förboka. Men jag kommer på mig själv varje gång hoppandes att det ska vara upptaget för att slippa behöva tvätta. Precis som om det är det som bestämmer om jag ska tvätta eller ej. Vill jag inte tvätta så skiter jag väll i det. Men hur många gånger är acceptabelt att vända ett par kallingar?

Jag har sådan jävla blogg-kramp så det är sjukt. Kommer inte på något att skriva. det märker ni kanske på bladdret här över.. Men vi måste bara ha lite tålamod. Plötsligt händer det att jag kommer tillbaka starkare än någonsin. kanske i kväll eller i morgon, eller om en vecka..  vem vet.

Kommentarer
Postat av: Christina

var har du gjort av Eva då ?

2011-12-07 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0