gubbe

hej hej hallå.. Hur mår ni idag?? Bra. näää men så trevligt då.. Men skit ner er..
Själv så mår jag som ett asplöv som precis har fallit till marken en tidig vårdag.

Varför undrar förmodligen inte ni.. Men jag ska berätta ändå. Jag ont  i ryggen.

Och hur hitta jag likheterna med det som jag skrev tidigare, något om ett vårlöv, då??

jo

Ett löv som har fallit till marken vet att livet suger och att den har inte mycket att komma med. Vem fan gillar ett löv som ligger på marken liksom. Sen tror jag att löven faller på hösten (Hoppas, annars faller min teori lite) så ett löv som faller på våren är så jävla fel ute. HALLÅ lite tidigt att hålla på att falla nu.. Du ska inte ens ha blommat eller vad nu ett löv gör ditt jävla pucko.
Ni kanske fortfarade tycker att det är lite sudigt. Men okej.. Jag e 26 och klagar över en ryggvärk som är ungefär 30 år tidigt. FML..

NÄÄÄ JAG E INTE BITTER...

Så man gick till en naprapat..

Naprapaten:
hmmmm.. Lyfter du rätt?? Sitter du rätt?? Springer du rätt??
Jag: Ehhh nä förmodligen inte.
Naprapaten: jag tror nog att din rygg vill säga dig något..
Jag: jaha okej. Vad fan är det för fel med ett hederligt SMS då??

Kommentarer
Postat av: kittel

welcome to the club! :)

2011-09-13 @ 07:34:42
Postat av: Taco

Kan vara att alla de fina finter du bjöd på i söndags som spökar? De var ju så avancerade att ingen vanlig människa borde klara av det:)

2011-09-13 @ 07:54:34
Postat av: Edde

Amputera ryggen.

2011-09-13 @ 10:10:34
Postat av: Thiman

Kittel: Thanks.

Taco: Jag vet:) Finns tydligen på youtube nu.

Edde: det är ju en lösning, som jag väljer att vänta med ett tag:)

2011-09-21 @ 08:01:03
URL: http://mrthi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0