44cm 1min

Nu har alla tjejerna börjat med sådant skit på internet igen. Dem skickar kedjebrev om att dem ska skriva ut sin skostorlek och hur mycket tid dem lägger på sitt hår varje morgon som sin status på facebook. För att förvilla oss killar.

såååå fiffit tjejer. Var får ni allt ifrån.. buhu.. Grejen försvinner lite när det tar max 2 min innan första tjejen golar. Ni kan INTE höll tyst. Ni är skvallerkärringar och ni har det i blodet.

Först och främst så hade aldrig killar gjort något sådant, men så har vi högre lön också, men om vi mot förmodan skulle ha gjort det så hade ingen golat och då menar jag INGEN. Ni hade blivit så jävla mindfuckt att ni inte ens hade hittat ut i köket igen.

Först när jag såg det trodde jag att det var hur mycket kuk dem hade fått i helgen och hur länge. Men sen två min senare hade någon golat ju. Trötta mig.

jaja nu tappade jag väll alla kvinnliga läsare.. Men jag räddar upp det snabbt igen med att lägga ut en bild på mig själv. Varsegod tjejer, håll tillgodo..




EDIT: Har kommit till min kännedom om en ny teori ang. vad det ska betyda. Tydligen är det antal centimeter dem får vara från spisen och hur länge dem får vara borta..

Kommentarer
Postat av: Staffan

Kung!

2011-09-01 @ 23:24:32
Postat av: kittel

aahaa så det är så det ligger till var inne på din tanke där också hur mkt/hur länge..



älskar bloggen som vanligt!!

2011-09-02 @ 06:39:53
Postat av: hagenfil

På tal om brudar.. livsfarliga bakom ratten! Länge leve patriarkatet!

2011-09-02 @ 09:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0