Kick off

Hej alla. imorgon, fredag, så är det dags för Kick-off för dynghöggarna på kondektor. Kommer bli redigt bra tror jag..

Älskar kick-off/firmafester. På mitt förra jobb där jag var snickare hade vi sjuka firmafester. Inte så att vi gjorde något speciellt utan det kunde vara en vanlig tura. Men byggare tar hetskröket till en ny nivå. Bita en snaps var det inte på tal om. Den ena skulle vara värre än den andre. Så innan förrätten hade kommit innan var alla Braaaa dragna.. Men så slutade det alltid som det gjorde. Stig, 64, spydde på däck. Micke somnade på en bänk och missade sista tåget hem. Henry vaknade upp nästa dag ute på en fest i Laröd och hans fru hade ringt alla i firman frenetiskt hela morgonen för hon kunde inte få tag på sin man. Och jag då.. Jag sköte mig så klart. Det var INTE så att Anna fick hämta mig innan 00.00 slaget och denna diskussion ägde INTE rum när jag kliver in i bilen..

Anna: Vad gör du?
Thiman: Jag ska ringa!
A: Vem då??
T: Min flickvän.
A: Okej. (Nyfiken på vem jag skulle ringa)
jag ringer och som tur är så ringer det i Annas mobil och jag vänder mig mot henne förvånad.
T: Vafan, är du här??

Anna skakar på huvudet och kör sen hem mig men innan det så gör hon ett litet stopp och då passar jag på att hoppa ur bilen
.

A:
Vart ska du??
T: Till bussen!
A: Varför då??
T: Jag ska hem!
A: Varför kan du inte åka med mig? Jag kör ju!!
T: Men säg det då förfan (förbannad)

Sen lunkar jag tillbaka in i bilen..

Men som sagt detta hände absolut INTE och jag det har aldrig hänt att jag har varit i Benedorm, spanien, och ringt och bett Anna att hämta mig utanför Cardinal i Helsingborg och jag har aldrig vaknat upp i Svågetorp utan skor och bett Anna hämta mig på Sturup och jag har inte ringt Anna klockan 07.00 på morgonen och bett henne att hämta mig med ända beskrivning, En jävla bra bit utanför Markaryd.... tror jag.

Men det är för mina brister man älskar mig..






Kommentarer
Postat av: Staffigol

HAHA fantastiskt!

p.s jag faxade inbjudan till 042-77 58 03, har du bytt faxnummer? d.s

2011-09-09 @ 14:00:30
URL: http://staffigol.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha! Mästerligt! Vad skulle du göra utan Anna? :)

2011-09-09 @ 22:10:16
Postat av: kittel

hahahaha!!

2011-09-11 @ 07:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0