HIF

Hörde att det verkar som att HIF kommer ta SM-guld i år. Jaha då kommer den räliga lilla medgångssupportern i en fram. Haja Hååjeff.. Hoppas att Peter Wibrån gör mål och att Sven Andersson håller nollan nu dem sista matcherna , så tar VI hem guldet!! Inte som förra året när DEM bara blev tvåa!!

För några år sedan, när jag var 15 så gick jag på alla hemma och en del borta matcher. För några år sedan? det är för fan 11 år sedan, när fan blev jag så gammal. Men i år så har jag varit på en match. Men det är väl okej att fira  ändå för man är ju Helsingborgare, bårn an rejst?? 


Kommentarer
Postat av: Staffan

Jag e lessen Thiman men Sven Andersson sitter på bänken, det gör iofs Wibrån med men det är en helt annan bänk.....

2011-09-20 @ 12:30:51
URL: http://staffigol.blogg.se/
Postat av: Thiman

Staffan: Allvar, jag får nog uppdatera mig lite..

2011-09-21 @ 07:54:40
URL: http://mrthi.blogg.se/
Postat av: jakob

Är det inte för att rögle tar all din tid?

2011-09-21 @ 10:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0