KOM IGEN, Glid in i tvåan..

Anna är nere i Malmö och tänkte gå på Rihanna. Jag säger tänkte, för Rihanna ställde in. haha.

Men då passar jag på att träffa en annan.

Hon spänner blicken i mig, stönades och svettandes uppmanar hon mig gång på gång att "glida in i tvåan". Jag rodnar men samtidigt är jag är inte mer än människa och lyder. Jag är ju ändå här frivilligt. Jag tycker tvåan är jobbig, jag är mer än ettan kille. Känns mer bekvämt, tillbaka lutandes liksom. Men jag får inte en lugn stund. TVÅAN!! skriker hon igen.. Och det är bara att bita i kudden för pappa flyttar upp ett steg...

Ja, det är exakt vad ni smarta redan har räknat ut att det är, Spinning!

Men detta med spinning är bara båg, hitte på, bull shit.. När man ser en som man såg för ett år sedan på samma jävla cykel bara har blivit fettare så börjar man ana oråd.. Men hon tänker kanske samma som om mig "Vafan, den degklumpen satt ju där för ett år sedan också, har han inte bajsat på ett år eller?"

Kommentarer
Postat av: Hagenfil

Degig och med en densitet som iallafall badmintonbollar dras till.

2011-11-02 @ 23:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0