Valencia

Hej hej.. Är förmodligen nu någonstanns på Valencias gator. Prutar kanske på ett urtjusig badlakan eller kanske på ett riktigt fint museeum vem vet. Alltså jag är på museeumet inte prutar på ett. Eller kanske det med. Fatta vad överraskad Anna kommer bli om jag kommer hem med ett helt jävla museeum som suvenir till henne. Lite bättre än nagelsaxen och citronen hon fick när jag hade varit på aiya napa, där snackar vi sista minuten, panik present.. Men jag tyckte jag lyckades ganska bra..
Det blogginlägget är förinställt och skrevs i måndags. I måndags då jag var lika obrun och nykter som ni är nu där hemma. I måndags då jag INTE satt med en long island iste i en solstol på en av Valencias alla stränder.. Valencia ligger väl vid havet? jaaaaa klart det gör.. eller??
Måste dra nu. förmodligen så är min drink slut och jag måste vissla på någon liten springpojk som hämtar en ny...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0