söndag


Sen på söndagen drar jag igång en jävla föreställning. 
Mitt mission är att få Anna att tro att jag inte var så jävla full igår. 

Jag ser en tallrik vid soffbordet, det ligger 94 makaroner bredvid och minst dubbelt så många på golvet. Aha jag måste ha kokat makaroner när jag kom hem. 
"Fan vad hunrig jag var när vi kom hem i natt, tur vi hade kvar makaroner" Är en perfekt mening att slänga ur sig här. Först så får det henne att tror att du faktiskt kommer ihåg att du lagade makaroner inatt. Sen med användandet av VI så får du också reda på om ni åkte hem tillsammans. Invänder hon inte så gjorde ni det men om hon skulle kolla frågandes på dig så kastar du bara snabbt ur dig " Alltså jag delade taxi med en polare"
YEES, inget invändande, vantage Thiman.
Så nu har vi henne i gungning.
Fram med mobil. Har jag ringt och beställt taxi hem så har du ett bekräftelse sms i din mobil där tiden står. Fan inget SMS.. Letar upp plånboken, Nu gäller det att hitta kvitton. BINGO. Har har vi ett kvitto hos Sverige Taxi. klockslag 01.57. "Skönt att vi gick hem så tidigt hjärtat, jag orkade inte med Cardinal igår"  Snyggt, för jag vet att jag aldrig drar till Cardinal innan 02.00. Så nu har vi fått henne att tror att jag inte var så full igår. Mission complete

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kung!!

2011-06-17 @ 14:17:38
Postat av: Christina

Kul att du är tillbaka. tack Kittel för att du visade

2011-06-19 @ 13:26:24
Postat av: Thiman

Kung vetefan. Kanske prins. Kul att Christina är tillbaka också.

2011-06-19 @ 14:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0