sluta kröka

Ska sluta kröka nu. Jag vet att det säger ALLA. Men jag ska verkligen sluta. Blir förhelvete 26 nu i sommar, kan inte hålla på så här. Så NEJ nu är det slut på kröket. Ja ni hörde rätt, Lars Martin Thiman ska bli nykterist.

Ja förutom nästa helg då förstås, för det är ju midsommar och det ska firas med en maratonfylla ute på Ven fredag-söndag.  Ja sen dra jag ju till Valencia och där måste det festas så klart. och efter det ska jag till Uppsala och träffa gamla lumparpolare så då kan jag ju INTE inte kröka. Sen ska jag och Anna till STHLM huvudstaden så där blir det några glas vin kan jag tänka mig. Sen fyller jag ju år och då JÄVLAR ska det firas.




JAAA jag vet att man kan ha roligt utan alkohol. Men jag förespråkar inte knark..

Kommentarer
Postat av: L.L

Sluta inte festa. Du är alltid så rolig när man träffar dig ute.

2011-06-20 @ 10:23:51
Postat av: kittel

sen att inte förglömma måndags,tisda,onsdags,torsdags,fredags och helgdagars klubben! ;)

2011-06-20 @ 10:55:15
Postat av: Thiman

L.L: tyckte att det framgick lite att jag nog inte kommer sluta kröka..

Kittel: sista veckan innan semestern nu, Jag ska gå på ALLA klubbar sen. Måndag-, Tisdag-, Söndags-klubben vad fan dem än heter..

2011-06-20 @ 12:08:00
Postat av: Taco

Kanske även blir ett klubbbyte till Fortuna?

2011-06-20 @ 15:26:04
Postat av: Taco

Kanske även blir ett klubbyte till FFF?

2011-06-20 @ 15:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0