google

Hatar mitt internet just nu. Jag skulle precis googla Gonorre. Nog snabbt det går nu. Hade varit snabbare att köpa en biljett, en sista-minuten-biljett kanske, sätta mig på flyget, beställa en pinne till flygplans maten, sen en till efter det, stiga av, visla på en taxi, glömt växla pengar, FAN, lungt han tar kort, åker, krockar nästan med en ko (?), kliver av, dricksar ej, kollar upp, äntligen framme, knacka på dörren, en liten dam öppnar och ber mig stiga in, jag är nu i självaste googles huvudkontor, jag frågar efter VD, Chefen, the boss, killen som rules this shit, hon pekar mig åt rätt riktning, går förbi en sådan dricksfontän man bara ser i amerikanska college filmer, funderar en stund på att dricka men hoppar det, kanske på tillbaka vägen, kommer fram till en stor dörr som luktar Chefens kontor, sparkar upp dörren och frågar "Är det du som är the big cheese på detta ställe?" Han lyfter sitt huvud upp och ner i små lätta rörelser som tyder på ett JA, jag går fram och slår min kuk i bordet så kraftigt att hans vatten spills ut, "DU, vad fan är detta för vårtor runt mitt ollon????"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0