Topp 3

Topp 3 bästa förfesten på hemmaplan hade vi igår... Kan inte ge den rättvisa genom ord. Den måste ha upplevs. Men lägenhet ser fakkt app idag. Tänkte städa, men vet inte var jag ska börja. Jävla tur att jag ska flytta. Tycker nog grannarna också. Vågar inte möta dem med blicken efter igår. Min cykel är punkterad idag och jag tror inte det är en tillfällighet.
Jaja kom på nu var jag ska börja min städning, Utomhus. Ser att vi har kastat ut en brassestol genom balkongen. Rockstars kastar ut TV-apparater från Hiltons Hotell. Martin Thiman kastar brassestolar från bottenplan på jönköpingsgatan..

Kommentarer
Postat av: jakob

Haha det va otroligt..

2011-07-24 @ 23:20:43
Postat av: Ted

Ja det var faktiskt ootroligt!!

2011-07-25 @ 08:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0