Jävla Leif..

Semestern slut och man är tillbaka i sitt slentriana liv igen. Är sååå jävla trött på morgnarna. Man skulle blivit prostituerad så man hade kunnat jobba från sängen..

Vad har annars hänt.. hmm. jag har ätit, skitit, sovit, köpt en lägenhet, ätit igen. 

Ja just det, jag ska bli sambo. Jag o Anna köpte en lägenhet när vi var i Grekland. INTE en sådan Hej.va.med.i.våran.undersökning.få.en.lott.ojj.du.vann.en.stereo.kom.med.här.till.våran.resort.och. lyssna.på.andra.säljare.försöka.kränga.på.dig.en.skit.billig.andelslägenhet.på.Kreta.men.vad.du. egentligen.får.är.ett.ordentligt.rövknull-lägenhet..   Nej inte en sådan, utan en lägenhet i det exklusiva (läs:pensionärs)  Norrahamnen. (Läs: Elineberg). riktigt jävla fet etagelägenhet (läs:ej etage) högst upp med grym utsikt (läs: markplan med utsikt på tant Greta när hon klipper gräset och är soft med att göra det i sina vita mormortrosor, Man kan se svettdropparna åka puckelpist-SM ner för hemorrojderna.  Men efter ett tag blir det ändå sjöjungfru-effekten och du drömmer dig bort. Tänk Greta 62 år yngre, många kilo lättare och man förväxlade inte pattarna med hennes knä. Hon kanske säsongade på Rhodos på Töserna bus en sommar, blev gravid. Bandana Leif från Rhodos lämnar henne för en yngre modell.. Hon tog ett jobb hos bosse på lanthandlen hemma i Svedala istället. Som hon sedan gifter sig med. Var är Bosse nu?? Har åren som lantbrukare tagit ut sin rätt? Jag kan se sorg i Gretas blick där hon går och klipper gräset. Men då kommer helt plötsligt Bosse ut med ett juggelinne och en Elefhantöl i vänster hand, Högran har han precis andvänt till annat, kan jag bara tänka mig. Men sorgen då? jag kan svära på att jag såg sorg i Gretas blick? aaahh, nu ser jag allt mycket tydligare. Det är Bandana Leif som fortfarande hänger kvar i hennes tankar.. Jävla Leif..)


Kommentarer
Postat av: kittel

längtar tills det blir grillkvällar med greta och bosse ,hoppas dock på en återförening mellan bandana leif och greta!

2011-07-21 @ 13:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0