Ligger och glor på HIF i brist på annat. E...

img_1174 (MMS)

Ligger och glor på HIF i brist på annat. Eller pga att jag tappa fjärrkontrollen i golvet och ett batteri rulla under soffan och det är under min värdighet att gå fram till TV och byta kanal. Så därför ligger jag här nu och tycker synd om Alvaro Santos. Det ser bara jobbigt ut. Han vill så mycket men det funkar inte direkt. Han är bara.....bara.... överviktig. Nu e det så också att jag kan inte ett skit om fotboll och har sett kanske 29 minuter totalt av HIF i år så han kanske gör succé. Då är min observation inte helt succé. Jaja men vi hörs imorgonbitti. Jag säger god morgon innan jag går till jobb. Okej??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0