Grannar

Det finns en gräns hos alla. Vissa kan ta en golden shower utan att röra en min medan andra snear för det lilla minsta..

Jag vill ändå påstå att jag har ganska hög tröskel, jag köper det mest, kan kanske kalla mig lite konflikt rädd eller fakking pussy om ni tycker det låter bättre. Men även jag har en gräns, även jag kan inte bara stå imot allt, även jag måste få visa mitt misstycke, även jag har känslor som i bland brister.

Det gäller mina grannarna. Spela hur hög musik ni vill, era ungar kan springa hur mycket dem vill, slå i köksskåpen, pissa i trappuppgången, kör efterfester så sent ni vill. Men nu får det fan räcka.. Någon idiot i min trappa har gått för långt. Och jag tar inte denna mentala golden shower längre. Nä jag sätter ner foten och skriver ett blogginlägg om det..host"Pussy"host..

Vad har då hänt.

Jo varje dag och då menar jag VARJE dag är det någon som lagar mat så det luktar gudomligt i hela trappen. Hur jävla roligt är det då och komma hem till 3 salamimackor som jag själv får bre. Näää far åt helvete hela trappen, jag ska olla era brevinkast..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha!

2011-09-23 @ 12:13:44
Postat av: Thiman

Annonym: Bara tre "ha". Men jag är faktiskt nöjd med det ändå. Tyckte själv inte att det förtjänade något "ha" överhuvudtaget. Men man vet inte vad som går hem i stugorna och inte. Ska nog skriva ett blogginlägg om det någon dag. så glöm att jag har skrivit det här. Men tack för att du kommenterade iallafall. Låter ju inte lite desperat efter kommentarer när jag skriver ett halv A4 bara för en annonym skriver "Hahaha!" Kanske ska blogg om det också. Många ideer nu. Vad har jag mer för ideer. hmmmm. Just det jag ska kanske börja recensera (tror ni jag fick kolla upp stavningen på det ordet?) saker jag sett eller läst. kan bli roligt och kan bli total flopp men som sagt man vet inte vad som går hem i stugorna. Sen tor jag i och för sig inte att ni sitter i några stugor utan uppskattningsviss 95% av er sitter nog i lägenheter, hyreslägenheter för att vara exakt. jaja nu ska jag inte bli lång randig. men tack än en gång för kommentaren.

2011-09-23 @ 12:39:12
URL: http://mrthi.blogg.se/
Postat av: Henke

Jag uppskattar allt du skriver min vän!

2011-09-23 @ 19:37:30
Postat av: Anonym

Jag skrattade faktiskt på riktigt, vilket kanske borde innebära fler än tre "ha", men det kändes förmycket med fler än tre för att vara från någon anonym. Eller? Hur som helst. Kul inlägg. Helt enkelt.

2011-09-28 @ 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0