BästFöreDatum!!

Igårkväll åt jag Solroskärnor precis som vilken 92 åring som helst. Smakade unket i munnen, typ gammalt.. Som att hångla med en 92åring kommer jag ihåg at jag tänkte. Konstigt nog åt jag fyra fem nävar till. Vad säger det om mig egentligen? Att jag har ett sug efter 92 åringar eller att jag bara är allmänt dum i huvudet.

Sen kollade jag på påsen och ser att den har bästföredatum 2007, villket otroligt nog var samma som hos mig.
2007 började på en måndag och var jag 21år och fysiskt sett på toppen av min karriär. Jag var stålmannen, Heman och Pippi Långstrump i ett. Jag kände mig som en otroligt fint vin som bara gottar tills sig mer och mer. Men sen vände det och jag har sakta men säkert börjat klumpa ihop mig som en gammal mellanmjölk som glöms bort längs in i kylen bakom osten.
Fan vad jag saknar 2007 men samtidigt då 2007 var min Kryptonit..
Pepe Eng.. Varför?? Varför inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0