Äcklad!

Ibland blir jag äcklad av mig själv. Finns saker som jag gör och sen efteråt så funderar jag på vad fan jag just gjorde.

Som till exempel så håller jag alltid inne fisarna när jag e på väg till bilen för att sedan avlossa den när alla dörrar är stängda. Känns som det är slöseri på kvalitets-fis att släppa den i det fria. Man får liksom ut mer av den i bilen. Man kan sitta och analysera den och nästan ta på den. poängsätta den på en skala 1-5. Man måste ta med alla kriterier: ljud, lukt, hangtime, och smak. Smak tänker ni. Men en riktigt bara fis ska vara lite matig. Man ska nästan vara mät efteråt. Bra hangtime är också viktigt, ja alla kriterierna är viktiga i och för sig. 

Erkänn killar att ni också gör så här? 
 
Det är när jag skriver sådan här inlägg jag är jävligt glad att man har ett stadigt förhållande och fast anställning.


Kommentarer
Postat av: Hans "Hasse" Larsson

Inte äcklad! Själv brukar jag bajsa i folks tält på Roskildefestivalen.

2011-10-12 @ 20:14:41
Postat av: Helena.

hahahahha, jag döööör. ;P

2011-10-12 @ 22:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0