Death Row

Hej hej hallå<---- Har alltid svårt med hur jag ska börja inläggen när jag har varit frånvarande ett tag. Känner skuldkänslor inför er. Lite, vem tror han att han är, har inte skrivit något på en vecka och sen har han mage att bara komma här med sitt "Hej hej hallå" precis som om vi inte har känslor, HALLÅ MrThi, VI HAR KÄNSLOR ditt.. ditt.. ditt jävla prutthuvud. ahhhhhhhh.. Sen ser jag er springa ut från rummet med händerna över huvudet rasslandes..

Men det jag tänkte skriva var:
Jag tycker vi ska avskaffa dödsstraffet och införa tapetshopping med med min flickvän istället. Efter en heldag i helgen kollandes på en miljon olika tapeter, så kunde jag känna avundsjuka för dem på death row. Dem får ju till och med bestämma sin sista måltid ju. Själv så blev det en sallad. 





Kommentarer
Postat av: Hagenfil

Vi trogna har saknat dig - underhållande som vanligt! Heja HIF!

2011-10-03 @ 22:30:48
Postat av: Taco

Jag är som sagt fortfarande i chock över att du inte är mer kung hemma:)

2011-10-04 @ 13:18:38
Postat av: Henke

Du vet om att vi inte har dödsstraff va?

2011-10-05 @ 12:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0