"It's okay to eat fish 'cause´they don't have any feelings"

Vad händer med mig! Har suttit och skrivit på nitton olika inlägg nu och alla blir bara böliga. Har jag blivit en bölunge? vad är det med mig. Jag vill ju vara hård. (That's what he said) Sitter och skriver om minnen från förr och kommer bara in på dem goa bitarna och spinner i väg med menningar som: En vas från tidigt 50-tal som slingras runt av inbrända orikdeer som har fylls med alla regnbågens färger. Ståendes i fönstret som lyser ut mot en frostig oktobermånad.

Detta är inte vad jag vill skriva just nu. Jag vill in mer på hårdare metaforer. Typ: Där satt jag i min sönder runkade krökade förtölj från sent 90-tal och rå-blängde ner kärringen utanför fönstret samtidigt som jag släkte min gula Blend med hjälp av pannbenet. I bakgrunden sjunger en ung Kurt Cobain "It's okay to eat fish 'cause´they don't have any feelings"

Vad e det för fel på mig just nu???!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0