Lite random bilder från Ven!

Har varit på Ven och firat midsommar hela helgen.  riktigt bra kan jag meddela. Jag tänkte jag skulle fota en massa men jag hade aldrig med mig kameran. Men några bilder han jag ta. jag så dem lägger jag upp här..
.
några av tjejerna precis innan dem dra ner till stranden. Tessan längst till vänster bara "Tagga inte mig på facebook"
Sen skulle vi spela lite fotboll. Det var tjejerna mot killarna. Fotade tyvärr aldrig vårt lag. Men det blev stor kross. Tror vi vann med 13-0.
En bild på Nettan precis efter nattadoppet. Fick ta minst 5 bilder för hon blev aldrig nöjd.
Katja vilar lite innan sillen. Men det gjorde hon rätt i. Hon tog sedan silverplatsen i "Fullast vinner" Ingen dricker Jägger som denna tjej, helt sjukt.
Här har vi första platsen i "fullast vinner"  hahahaha joggingbogging hahahaha. nää förlåt det var ett interntskämt mellan mig och Lisa. Glöm inte att wasaloppet 2013 som du lovade *Blink blink*
Näää var kom den bilden ifrån?? Jag lovade ju grabbarna att jag raderade den..

Kommentarer
Postat av: Ted

Haha, Du e kung Thiman:)

2011-06-26 @ 18:23:48
Postat av: Ianos

Ooooootrolig blogg! Du är en sjuk människa! :)

2011-06-27 @ 01:02:14
Postat av: Ianos

Ooootrolig blogg! Du är en sjuk människa! :)

2011-06-27 @ 01:04:07
Postat av: kittel

faan thiman det är sista gången jag inte firar midsommar med dig ;)

2011-06-27 @ 11:19:46
Postat av: Taco

Du är för jävla go Mr Thi!

2011-06-27 @ 12:26:31
Postat av: Anna

Hahahaha! Här har jag gått och inte läst det här inlägget. Det borde jag gjort. Det var roligt.

2011-12-06 @ 13:42:58
URL: http://annanas.devote.se
Postat av: Thiman

Anna: Hur hittade du ända bak till detta inlägget?? Det var ju 1,2,3,4... ehhh.. många månader sedan jag skrev detta..

2011-12-06 @ 21:16:26
URL: http://mrthi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0