Tribute

Läser att IKEA lämnat ut en unge till fel familj. Är det inte mer anmärkningsvärt att någon har tagit imot fel unge?? Kan jag tycka iallafall.

Skitsamma det var inte det jag skulle skriva.... Vad var det nu jag skulle skriva.. aaahhh.. nu glömde jag bort det.. något om fotboll tror jag, eller var det något ang. storken i Ekeby kanske.  jävla IKEA. vafan skulle jag börja tänka på det för. Jag hade ju något riktigt bra att skriva... typ årets blogginlägg.. Ni fattar inte hur jädrans himla bra blogginlägg jag hade utformat i mitt huvud.. Ni hade bara "wooooww that´s the shit"  Men nu tack vare en idiot familj som tog i mot fel unge så blir det inget SUPER-blogginlägg...

Men seriöst....

Hej, jag ska hämta vårat barn.
Här varsegoda..
Jag kommer inte ihåg att jag hade två..
Joo men det ska du ha enligt mina papper.
Näää jag är nästan hundra på att jag bara har en dotter.
VAD FAN SÄGER DU?? Menar du att jag har fel i mina papper eller???
Nej nej nej, absolut inte.... Kom här flickor.. Eran mamma har ett och annat att förklara för pappa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0