Oskarshamns Allehanda..

Läste denna för cirka 3 år sedan kan ha varit 7 år sedan också, lite osäker där. Men iallafall så surfa jag förbi det igen och skratta lika mcket idag som för 9 år sedan..

Ur Oskarshamns dagblad eller vad den heter.

"Läktarvåldet riskerar skrämma bort publiken från de allsvenska arenorna. Är du rädd för att gå på fotboll?

Mats Larsson 28, arbetslös, Oskarshamn

- Jag har aldrig slagits på en fotbollsmatch, eller jo det har jag visst det, förresten. En gång. Jag slog till min fru när hon höll på att jiddra med sin telefon istället för att kolla på matchen. Antingen är man på match och då kollar man på den eller så sitter man någon annanstans och jiddrar med sina sms och skit. Men man gör inte både och. Det blev hon varse, fyfan, vad jag klippte henne..."

Kommentarer
Postat av: ninja

det är så vi rullar i o-town! passer det inte så smäller det, man får ett "hustrumisshandlarlinne" och telefonkatalog av kommunen när man flyttar hit. så e det bara..

2011-07-22 @ 09:17:10
Postat av: kittel

ninja sara kan inte ha det lätt?

2011-07-22 @ 13:31:41
Postat av: Helena.

hahahaha.

2011-07-23 @ 00:07:25
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0