Två tankar från Valencia

Det Haugen åt på denna resan hade platsat i Fear Factor.. Och jag kan bara säga att "Fear IS a factor fore me".. Shit, den mannen äter allt. En kväll åt han sardiner.. Vem fan väljer självmant att äta sardiner.. Jag fick nästan byta bord. Han förstörde min Grande Hamburgare upplevelse med sina små firrar ju...


Jag har inte sett Valencia i nyktert tillstånd. Ni vet den gamla goa repliken från sällskapsresan "Jag var nykter imorse men det börjar ordna upp sig nu" funkar inte.. det var mer, Jag var full i morse men jag är fullare nu.. Det var många "Breakfast for champions"  Alltså, Starköls frukost.. 




Kommentarer
Postat av: Taco

Skönt att Ni är hemma igen! Olsson har för fan ringt mig varje dag för han känt sig ensam och inte haft någon att dricka bir med:)



Haugen har alltid varit lite lurig när det gäller maten, men det är väl därför han är så fin i köttet?

2011-07-05 @ 08:08:48
Postat av: Haugenfil

ANSJOVIS!

2011-07-05 @ 21:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0