För inställda inlägg..

Nu till dessa jävla förinställda inläggen.. För det första så vet jag inte ens om det ska vara förinställda eller för inställda. Min svenska lärare gjorde världens sämsta jobb med mig. Seriöst att han fortfarande får jobba kvar som lärare är värre en att Ben Affleck fortfarande får skådespelarjobb i Hollywood. Så som han har misslyckas med mig är som om en brandman skulle stå och spruta bensin i stället för vatten på ett brinnande hus.
Tacka vet jag att mobiler och annat stavar åt en för det mesta nu förtiden. Men det är inte alltid man kan ta hjälp av stavningskontroll. Som för några dagar sedan när jag var på banken och hon bad mig skriva 40 i bokstäver.. eeehhhh..  Förtio?? Seriöst.. Skjut min svenska lärare..

Kommentarer
Postat av: kittel

älskar din stavning det blir liksom grädde på mosen tillsamans med allt det roliga du skriver

2011-07-08 @ 11:15:40
Postat av: Haugenfil

Personligt!

2011-07-08 @ 11:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0