bilder från Valencia

Sitter och kollar igenom mina bilder från Valencia. En bild är tagen. Och det är på taket på Kastrup i Köpenhamn.. Såå misslyckat.. Och vad fan har jag tänkt när jag fotade taket? Snygg akitektur eller?? Snygg lösning med att använda lyset från solen med hjälp av takfönster, det får verkligen hela denna promenaden till gaten att kännas som ett samlag.This shit i must shoot.  1, 2, 3 sec senare så har jag en bild på Kastrups tak och jag känner tillfredsställd, pömsig lite skamsen kanske. Jag tänder en cigg och går vidare mot gaten....

Kommentarer
Postat av: Ellas far

Bloggen är tillbaka! Kunde inte fått ett bättre besked såhär någon dag in på semestern.. Kommentarer är som gammeldansk för en bloggare så ska försöka lämna så många avtryck som möjligt..



Beger mig till Palma imorgon i en vecka, så ge mig lite tid att komma igång..



Må väl Martin och fortsätt ge oss små tankar och funderingar!



/ Ellas far

2011-07-07 @ 23:08:34
Postat av: kittel

älskar att ellas far har hittat tillbaka också :)

2011-07-08 @ 11:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0