Söndag

Gillar söndagar.. Brukar vara min facebook/Aftonbladet/kanal5Play/Youji..youtube och enjävlamassaolikabloggar-läsar dag. Tar bara på mig byxor för en kort stund när jag hämtar pizza på Gula kiosken. Sen är det filsingar och jugge linne som gäller.. Hade helst gått naken men känns dumt när "den" släppar i marken. It's funny because it's true... 

Är alltid lite bakiskänslig på söndagar, ja även på lördagar om jag har slått klackarna i taket på fredan. Blir ni det också?? Alltså ni kan inte se Gordon Ramsay utan att snyftande tvinga fram "Låt han vara, han gör ju sitt bästa" Eller få gåshud av en bra vikt nergång på Biggest looser. Skit störigt. Fick precis rysningar av ett bra lagt ord på Wordfeud. Normalt??

Hade egentligen inget att säga mer än god söndag på er.. Och nu ska jag se en romantiskt komedi och DÖ av upphetsning..


Kommentarer
Postat av: kittel

oooooootrolig blogg! :)

2011-08-22 @ 11:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0