fetto!

I måndags åt jag en pizza på lunchen. Åt och åt, jag vek den 4 gånger och tryckte in den i aphuet som Kittel hade sagt.  Alltså en pizza är inte fel någon gång i månaden men 2-4 gånger i veckan är inte okej. Sen att jag ska ha värstingen med 3 olika sorters kött och som toppas med bernaisesås så blir det bara sjukt.

 

Men nu ska fetto-Thiman försvinna. Och nu är det allvar. Ser ni mig käka en pizza så är det fritt fram att drop-kicka mig i huet direkt på plats. Söndagar räknas inte för den dagen är Pizza-okej-dag. Måste ha min bakis-pizza. Men annars är det bara att sula på så inåtta helvete. Ta i som fan för det ska kännas.. Sats på över fem meter är helt okej. Börjar ni kom upp mot tio meter så lugna ner er lite. Det är för helvete bara en pizza.

Kommentarer
Postat av: kittel

rätt in i aphuet så jävla fint! :D..lycka till med att bli smal mr jag kan inte äta mat utan sås ;)

2011-08-25 @ 07:56:34
Postat av: christina

Du ser lite svullen ut på bilden.

2011-08-25 @ 11:48:22
Postat av: Thiman

Kittel: Nu e det slut på sås på ALLT.

Christina: Inte snällt Christina:)

2011-08-25 @ 15:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0